0%

Телефон:

+389 (0)2 2403-100

Е-пошта:

sales@fibernet.mk

Новости

7 КОРИСНИ СОВЕТИ ЗА ЗАШТЕДА НА ВРЕМЕ ВО ТЕКОТ НА НЕДЕЛАТА

Сите знаеме некои основни навики за продуктивност. Технологијата е навистина мало чудо во однос на тоа како може да ни го олесни секојдневието и работните активности во текот на денот.Во многу кругови на претприемачи, оптимизирањето на времето е една од најважните работи на кои можете да се фокусирате. Ова се прави со мерење и посветување големо внимание на продуктивноста. Се разбира, повеќето сакаат најпродуктивни луѓе околу себе. Но, во зависност од бројот на задачи што треба да се извршат и видот, може да биде незгодно да се одржува постојано високо ниво на продуктивност.

1. Направете го вашето e-mail сандаче да работи за вас

Премногу често, претприемачите се заглавуваат во нивното преполнето сандаче, така што навистина се премногу окупирани со мејлови наместо да се посветат онаму каде што треба да работат. Но, има многу алатки за да излезете од овој циклус и да се вратите во протокот на продуктивна работа. Можете да го поставите вашето сандаче, така што различни типови мејлови да пристигнуваат во посебни фолдери. Постојат дури и посебни алатки за да ви помогнат да заштедите помалку важни пораки за друг пат, да претставите заокружување на пораки во редица за брзо прегледување и едноставно да ги сортирате пораките врз основа на видот. Во нашата компанија, ги користиме сите овие работи, а потоа одиме чекор понатаму со серија внимателно обработени шаблони. Всушност, ние живееме според правило кое вели дека ако треба да го правите тоа повеќе од еднаш на секои неколку месеци, треба да размислите да креирате образец за тоа. На овој начин заштедуваме драгоцено време за одговарање или следење на рутинските процеси. Едноставно веќе постои образец што можеме да го искористиме за да ги провериме задачите од нашата листа и да преминеме на поважни работи. Минути, часови, па дури и денови може да се зачуваат со рационализација на начинот на работа во вашето сандаче.

2. Приоритети

Одличен организациски принцип: задачите можат да бидат итни или не итни, и можат да бидат важни или неважни. Ако нешто не е важно и не е итно, сигурно ќе го отстраните од списокот со задачи. Ако е итно и важно, направете го тоа сега. Ако е итно и неважно, делегирајте го или избришете го. Но, најкорисната лекција што ја научивме е да планираме важни задачи за да не станат итни. Ако задачата е навистина итна и важна, нема време за правилно размислување, нема време за планирање и простор за маневрирање. Понекогаш, се појавуваат итни и важни задачи; не може да се избегне кога водите бизнис. Но, со нив е многу полесно да се справите ако исто така не се занимавате со други важни и итни задачи.

3. Рационализирајте го времето

Иако технологијата честопати е една од најважните алатки на нашето работно место, таа исто така предизвикуваат огромно внимание. Понекогаш може да биде тешко да останете фокусирани кога вашето најново известување на е само еден клик подалеку. Сепак, една од најдобрите работи што технологијата исто така ги направи за да помогне во продуктивноста, е да ја рационализира соработката и комуникацијата. Користењето Google Docs или слична услуга им овозможува на вработените да работат истовремено и кохезивно на единствен проект. Работата истовремено не само што ве прави повеќе одговорни во моментот, туку исто така им дава повеќе можност на вработените позитивно да се мотивираат едни со други. Дополнително, синхронизирањето на работните распореди ќе создаде подобар проток на идеи помеѓу вработените и ќе ја поттикне соработката.

4. Создадете стандардни оперативни процедури

Еден од најдобрите начини за подобрување на продуктивноста и обезбедување конзистентност во организацијата е да се создадат стандардни оперативни процедури. За жал, документирањето на е сама по себе задача која бара време. Создавањето чекор-по-чекор инструкции придружено со видеа и слики никогаш не било полесно. Можете дури и да вклучите интерактивни листи за проверка, така што вработените можат да ги обележат чекорите додека ги извршуваат, елиминирајќи ги претпоставките и потенцијално скапите грешки.

5. Користете софтвер за следење време

Софтверот за следење време е најлесниот начин да ги избришете работните недели и да ги рационализирате деловните процеси. Добар софтвер за следење време треба да има автоматски способности за пресметка на плата. Нашиот софтвер го следи времето на вработените и потоа автоматски ги плаќа врз основа на работното време и стапката на плата утврдена од менаџментот. Софтверот за следење време исто така ви овозможува да добиете подобра идеја за тоа како го користите вашето време за да ги направите потребните промени ако трошите премногу време на еден проект, а не доволно на друг проект.

6. Користете виртуелни асистенти

Користењето виртуелни асистенти е апсолутна промена на играта. Иако ова не е револуционерна технологија, толку е изненадувачки колку малку луѓе користат виртуелни асистенти за да ја рационализираат основната работа. Некои од нив се за проверка и одговор на е -пошта, пишување содржина, книговодство, планирање патување, собирање податоци, истражување и многу други задачи. Ако на виртуелните асистенти им дадете структуиран процес, тие ќе ви заштедат стотици часа месечно за многу мали трошоци.

7. Автоматизирајте го вашиот професионален живот

Скоро се во професионалниот живот е автоматизирано. Скоро се што може да биде, барем. Можеби нема да можете да го автоматизирате ручекот со потенцијален клиент, но сигурно можете да го автоматизирате процесор за тој клиент до фазата каде ќе каже „да“ и вие ќе може да организирате ручек. Всушност, откако тој клиент ќе каже „да“, е -поштата што ја испраќате за да го закажете ручекот е целосно автоматизирана. Секогаш кога е возможно автоматизирајте и со тоа создадете повеќе време за семејството.